Cemarketing » Hoofdpagina » Welkom!

Populaire artikelen

Van de SWOT-analyse tot het centraal probleem

Van de SWOT-analyse tot het centraal probleem

Het bepalen van een centraal probleem is belangrijk voor het maken van een ondernemingsplan. Hiervoor moet een SWOT-analyse gemaakt worden, een confrontatiematrix en een strategie keuze. Er wordt geke…
Marketing, vroeger en nu

Marketing, vroeger en nu

Marketing heeft vele definities. In dit artikel kunt u lezen wat de huidige definitie is van marketing, maar ook wat in de voorgaande jaren de definitie hiervan was. De marketingmix speelt een central…
Keuze van een aangepaste strategie voor uw onderneming

Keuze van een aangepaste strategie voor uw onderneming

Er zijn diverse modellen te gebruiken voor het bepalen van de juiste strategie voor uw bedrijf. Er worden een aantal belangrijke strategieën benoemd. Met behulp van de toelichtingen over deze strategi…
Een bedrijfsplan maken in 6 stappen

Een bedrijfsplan maken in 6 stappen

Een uitdaging voor vele ondernemers is het schrijven van een bedrijfsplan. Een goed plan is volledig en concreet, maar bestaat ook weer niet uit onnodig veel woorden. Het is daarom belangrijk om preci…

Het 7-S model uit de interne analyse

Het 7-S model wordt gebruikt bij het maken van de interne analyse van een organisatie. McKinsey & Company is de bedenker van dit model. In Nederland wordt dit model toegepast bij het maken van een ond…
Waarom is marketing zo belangrijk?

Waarom is marketing zo belangrijk?

Marketing is niet alleen maar een reclamespotje of een krantenartikel, die tijd zijn wij allang voorbij. Marketing is veel meer dan dat. Nog belangrijker is de vraag waarom marketing zo belangrijk is.…
Wat betekenen de blauwe vinkjes op Whatsapp?

Wat betekenen de blauwe vinkjes op Whatsapp?

Tegenwoordig kunnen we niet meer om Whatsapp heen. Whatsapp komt hier en daar nog wel eens met nieuwe 'snufjes'. Vanaf 05-11-2014 heeft Whatsapp de blauwe vinkjes ingevoerd. Dit houdt in dat bij twee…